Advertisement

איתמר בן גביר כהנא / בן גביר כהנא צדק ×— ×› תמנו שטה אתה מסית - גולש קייט נקלע למצוקה מול חוף הדקל באילת וחולץ בשלום.

איתמר בן גביר כהנא / ×'ן ×'×'יר ×›×"נא צ×"ק ×— ×› תמנו שט×" את×" מסית - גולש קייט נקלע למצוקה מול חוף הדקל באילת וחולץ בשלום.. איתמר בן גביר עונה על כל השאלות: עוד הוסיף בן גביר כי הוא אינו תומך בהרג ערבים בגלל שהם ערבים. מיכאל בן ארי, איש תנועת כהנא, נכנס לכנסת במסגרת רשימת האיחוד הלאומי. אני מבין שאביגדור ליברמן בלחץ. יור עוצמה יהודית, איתמר בן גביר , תקף בחריפות הבוקר (חמישי) בגלצ את יור הבית היהודי, רפי פרץ, על רקע החלטתו של פרץ לחבור לבנט, שקד וסמוטריץ', ואמר כי הוא בימין החדש תוקפים:

כעוזריו הפרלמנטרים הוא הביא לא פחות מאשר את רוזנקרנץ וגילדנשטרן, הלא הם ברוך מרזל ואיתמר בן גביר, תוך תקווה שאלו יסייעו לו לקדם את משנתו הכהנאיסטית בכנסת. איתמר בן גביר עונה על כל השאלות: בבית בבאר שבע שעל אחד מקירותיו תמונה מצהיבה של מאיר כהנא, אורחי חוג הבית הסכימו כי שמאלנים לא נהרגים בפיגועים וכי השטן של המדינה זה השמאל. יור עוצמה יהודית, איתמר בן גביר , תקף בחריפות הבוקר (חמישי) בגלצ את יור הבית היהודי, רפי פרץ, על רקע החלטתו של פרץ לחבור לבנט, שקד וסמוטריץ', ואמר כי הוא בימין החדש תוקפים: התרגשות לקראת חלוקת הקמחא דפיסחא.

×'של ×
×'של ×"סרת שילוט לאזכרת ×›×"נא ×—×'רת פרסום תשלם למרזל 38 אלף שקלים כל ×"עיר ירושלים from www.kolhair.co.il
יהונתן קלינגר על כהנא, מרזל והכנסת: איתמר בן גביר, פרקליטו של ברוך מרזל, אמר בפני השופטים כי מרזל השתנה. איתמר בן גביר עונה על כל השאלות: בשיחה עם בן־גביר השבוע הוא אומר שהופתע מעט מפסיקת השופטים, אך לא מהסקרים החוצות באדיבות מפלגות השמאל, עם תמונותיהם של בן־גביר ובן־ארי והכיתוב 'כהנא חי', לצד שלל סרטוני אימה מפני נוכחות השניים בכנסת ובינתיים איתמר בן־גביר ממתין לכניסתו לוועדה למינוי שופטים. הרב מאיר כהנא זצ''ל @meirkahanekach. הבוקר (א') מימש בן גביר את הבטחתו והגיש לבית משפט השלום בירושלים תביעה על סך רבע מליון שקל נגד ליברמן, זאת לאחר שהאחרון לא חזר בו מדבריו. בבית בבאר שבע שעל אחד מקירותיו תמונה מצהיבה של מאיר כהנא, אורחי חוג הבית הסכימו כי שמאלנים לא נהרגים בפיגועים וכי השטן של המדינה זה השמאל. איתמר בן גביר נ ג ד המשיב:

מגנה את אלימות המשטרה שגיבורה רק על יהודים.

יהונתן קלינגר על כהנא, מרזל והכנסת: הרי מבחינת בן גביר פרובוקציות הן דרך לגיטימית לקדם אג'נדה, זה לא משנה אם. יור עוצמה יהודית, איתמר בן גביר , תקף בחריפות הבוקר (חמישי) בגלצ את יור הבית היהודי, רפי פרץ, על רקע החלטתו של פרץ לחבור לבנט, שקד וסמוטריץ', ואמר כי הוא בימין החדש תוקפים: כעת אתה דוהר על הכבוש במאתיים קמש לתוך התהום וגורר איתך גוש של משאיות איתך, את כל גוש הימין. איתמר בן גביר ретвитнул(а) הרב מאיר כהנא זצ''ל. נתניהו טוב לחמאס, הוא אחראי על אובדן ההרתעה. השלושה טענו, כי אבידן משקר וכי הם מגיעים מבית מדרשו של הרב כהנא ,שהעריך מאוד את הרב עובדיה יוסף וקבע, כי אסור למחות מול גדולי דור. הרב כהנא היה חבר כנסת, היה מנהיג. זה לא יעזור למפכל המשטרה לצערי, הוסיף. מיכאל בן ארי, איש תנועת כהנא, נכנס לכנסת במסגרת רשימת האיחוד הלאומי. איתמר בן גביר נ ג ד המשיב: אני מבין שאביגדור ליברמן בלחץ. איתמר בן גביר אתה פשוט מלך בתגובה להודעה מספר 0.

נוהג במונית הכנסת ומנצח בכל הויכוחים. איתמר בן גביר עונה על כל השאלות: הרב כהנא היה חבר כנסת, היה מנהיג. ליבי ליבי על ליברמן שרואה בסקרים איך כל המנדטים שלו עוברים לאיחוד מפלגות הימין. יהונתן קלינגר על כהנא, מרזל והכנסת:

×›×
×›×"נא מת ×'ן ×'×'יר ×—×™ זמן ישראל from static.zman.co.il
בן גביר הזהיר את ליברמן כי אם לא יתנצל בתוך 48 שעות על דבריו, הוא ייתבע בבית המשפט. כפי שניתן לראות בתמונת גולדשטיין שתלויה בביתו של איתמר בן גביר מעל לדיוקן הרוצח נמצא הפסוק תַּחַת אֲשֶׁר קִנֵּא לֵאלֹהָיו וַיְכַפֵּר עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, המסיים את דברי השבח של פעולתו של גולדשטיין והפסוק מתאימים שניהם לתורתו של הרב כהנא, ששמה את הנקמה כעיקר אמונה מרכזי. הרב מאיר כהנא זצ''ל @meirkahanekach. בן גביר הוסיף כי יתמודדו בבחירות הקרובות באופן עצמאי: מר בן גביר, אתה בחור חיובי וטוב ועתיר זכויות והשגים משפטיים, אבל בפוליטיקה אתה בא עם טונות של צדק אידיאולוגי ואפס חכמה ופרקטיקה מעשית, בכביש תהיה חכם ועל תהיה צודק. עוד בן גביר מסר הבוקר: לא מוכן שערבים יפגעו אפילו ביהודי אחד ואפילו רק פעם בשבוע. הקולות שלנו לא ילכו לאנשים שמשקרים, שבוגדים בערכים לפני הפגישה צייץ הרב פרץ בחשבון הטוויטר שלו:

יור עוצמה יהודית, איתמר בן גביר , תקף בחריפות הבוקר (חמישי) בגלצ את יור הבית היהודי, רפי פרץ, על רקע החלטתו של פרץ לחבור לבנט, שקד וסמוטריץ', ואמר כי הוא בימין החדש תוקפים:

בקדנציה האחרונה כולם הבינו שליברמן הוא פייק שר ביטחון שדיבר ודיבר אבל בפועל לא. איתמר בן גביר נ ג ד המשיב: מיכאל בן ארי, איש תנועת כהנא, נכנס לכנסת במסגרת רשימת האיחוד הלאומי. לא מוכן שערבים יפגעו אפילו ביהודי אחד ואפילו רק פעם בשבוע. נתניהו טוב לחמאס, הוא אחראי על אובדן ההרתעה. איתמר בן גל, אב לארבעה. לוקחים חייל, נותנים לו נשק, ואומרים לו במפורש אסור לך להגיב אם אתה בסכנה. Itamar ben gvir.jpg2,048 × 1,152; איתמר בן גביר ретвитнул(а) הרב מאיר כהנא זצ''ל. מופע רחפנים מרהיב באשקלון, זהבה בן בהופעה בחיפה. איתמר בן גל מהישוב הר ברכה, הוא היהודי. עוצמה יהודית הולכת לבחירות להציל את שלטון הימין. גולש קייט נקלע למצוקה מול חוף הדקל באילת וחולץ בשלום.

איתמר בן גביר נ ג ד המשיב: עוד בן גביר מסר הבוקר: מי שלא עוזר לעם היהודי ומחפש את הבעיות בעם שלנו סופו לרדת על הברכיים. לא כל חוק שהציע אנחנו חותמים עליו, אבל אנחנו חושבים שהרב צדק, אמר בן גביר. בסביבה הזו, הפך בן גביר לנציג הממלכתיות.

ל×
ל×" פמילי×" נוער ×"×'×'עות ול×"×' ×" ×"ם × ×›×"יו של ×"ר×' ×›×"נא ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
איתמר בן גביר ретвитнул(а) הרב מאיר כהנא זצ''ל. איתמר בן גל מהישוב הר ברכה, הוא היהודי. חכ איתמר בן גביר הגיב לדברי המפכ''ל על כך שהוא תרם תרומה משמעותית להתססת השטח ואמר: מלבד משפחתו, הותיר אחריו גם את ילדי הכיתה אותם חינך (בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. כעת אתה דוהר על הכבוש במאתיים קמש לתוך התהום וגורר איתך גוש של משאיות איתך, את כל גוש הימין. אלו שמייצגים את כהנא לא מייצגים אותנו. Lawyer & law firm in jerusalem, israel. כפי שניתן לראות בתמונת גולדשטיין שתלויה בביתו של איתמר בן גביר מעל לדיוקן הרוצח נמצא הפסוק תַּחַת אֲשֶׁר קִנֵּא לֵאלֹהָיו וַיְכַפֵּר עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, המסיים את דברי השבח של פעולתו של גולדשטיין והפסוק מתאימים שניהם לתורתו של הרב כהנא, ששמה את הנקמה כעיקר אמונה מרכזי.

בזירה המשותפת לחופש הביטוי והשם הטוב מתגוששים הפעם שניים:

מר בן גביר, אתה בחור חיובי וטוב ועתיר זכויות והשגים משפטיים, אבל בפוליטיקה אתה בא עם טונות של צדק אידיאולוגי ואפס חכמה ופרקטיקה מעשית, בכביש תהיה חכם ועל תהיה צודק. נתניהו טוב לחמאס, הוא אחראי על אובדן ההרתעה. הרב מאיר כהנא זצ''ל @meirkahanekach. Lawyer & law firm in jerusalem, israel. עם זאת, יור מפלגת 'זהות', חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, הבהיר בשיחה לסרוגים כי לא יהיה שום איחוד כזה. בשביל מה נתנו לו נשק?! מרזל כבר אמר שהיום ההשקפות של כהנא הן לא זה לא חדש שמרזל אומר שהוא לא כהניסט והוא לא מסכים עם הרב כהנא. איתמר בן גביר עונה על כל השאלות: בקדנציה האחרונה כולם הבינו שליברמן הוא פייק שר ביטחון שדיבר ודיבר אבל בפועל לא. אני מחנך את ילדיי לאהבת ישראל, ויחד עם זאת בכל מקרה אינני תומך בסתימת פיות. איתמר בן גביר, פרקליטו של ברוך מרזל, אמר בפני השופטים כי מרזל השתנה. בסביבה הזו, הפך בן גביר לנציג הממלכתיות. מה היו דעותיו הרדיקליות של איתמר בן גביר?] ישראלי.

כעוזריו הפרלמנטרים הוא הביא לא פחות מאשר את רוזנקרנץ וגילדנשטרן, הלא הם ברוך מרזל ואיתמר בן גביר, תוך תקווה שאלו יסייעו לו לקדם את משנתו הכהנאיסטית בכנסת איתמר בן גביר. Itamar ben gvir.jpg2,048 × 1,152;

Posting Komentar

0 Komentar